اشتباه
نوشته شده توسط : سپهر نامدار

یک اشتباه میکنیم! و بعد برای جبران آن اشتباه باز همان اشتباه را تکرار میکنیم!

این قانون است!!!

قانونی که من آن را شکستم و برای همین هنوز در حال و هوای همان اشتباه اول هستم!!

کسی جز تو سر از حرفهای من در نمی آورد!! این یک معادله است!!

باز سکوت من و یک نفر به هم گره خورد و نگاه هایمان آشنا شد!

نگاهی که دیر زمانی بود از هر کسی دزدیده بودمش!!

این گره سکوت ها باز مرا به لرزه واداشت و باز من هراسیدم...

هراس از گذشته ای که هی مرا تعقیب میکند و...

هراس از آینده ای که فدای گذشته شود...





:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: